tirsdag 8. oktober 2013

Syhyttetur og noen votter

En fantastisk herlig syhelg er over. Det er mange gode minner igjen, og også en del nye produkter. For tredje året på rad dro Silje og jeg på syhyttetur til Havrefjell. En HEL helg viet til symaskiner, stoff, målband, sakser, skravling og vin. Og som vi har kosa oss! Fredag ble det mye skravling og sying til halv to på natta. Timene flyr i godt selskap, både med Silje og symaskiner. 

Lørdag fikk vi besøk av Nina. Mannen, Fred Arne, sendte med noen godsaker og timene ble rett og slett borte. Vi sydde masse og klippet nesten enda mer.

Her er noe av det jeg har sydd i helga; mange votter! Flere ting vil bli vist fram, men det kommer litt senere.


 Nydelige lilla votter med rosa fleecefôr. Snøkrystallen er brodert med sølvtråd og lysrosa.
*Solgt*

Dette er blant et av mine favorittpar! Nydelig off white ullfilt med lilla ulljersey som fôr. Snøkrystall-broderiet er helt lilla.


Lilla votter i ullfilt og rosa fleecefôr. Broderiet er samme farge som fôret.
*Solgt*


Grønt er skjønt! Kule votter med søt ugle. Rosa fleecefôr. 


Ønsker du deilige og varme votter? Send meg gjerne en mail på 3hjerter@gmail.com eller besøk meg på Facebook.

1 kommentar:

  1. Riktig inspirasjon er det viktigste av alt :-)
    Takk for en kjempekoselig dag! Jeg fikk klippet en hel haug så nå er det bare å få satt seg ned og sy en dag. Stor klem!!

    SvarSlett